субота, 15. јун 2013.

Pricam ti o.....

H4 60/55w
H4 60/55w
Pricao sam ti ovih dana o raznim sijalicama koje idu napred i pozadi. Dakle, to su sijalice za zmigavac , za poziciju i nazad za stop svetla. Pricali smo o onim malim od 1.2w koje osvetljavaju svaku kontrolnu tablu.
H7 55w
H7 55w
Sada cu ti  govoriti o glavnom svetlu. Glavno svetlo nije isto na svim vozilima. Negde ide H4,
negde ide H7.
 Neka auta imaju kombinaciju sa H7, Neka auta imaju kombinaciju sa H1

.Kod nekih auta za glavno svetlo se koristi xenon sijalica
D2s, D2r xenon
D2s, D2r xenon
ovo je set 2 xenona(mogu biti razni) + 2 trafoa
xenon komplet


 ili imitacija xenona koja ide u paketu (dve sijalice + dva trafoa)

H4 silver star
H4 silver star
.Danas cu ti pricati o H4 sijalici. Redovna H4 sijalica kod 12v je 60/55w. To je standard.
One se prave u raznim jacinama. 100/80w, 130/90w, 100/50w i jos po neke. Inace u Evropi  bas i nevole na putu ove jace od 100w jer smetaju u saobracaju a umeju prilicno da zagreju  farove pa i to ne valja. E, onda se svaba setio pa poceo da proizvodi sijalice kao sto su silver star,  pojacane sa 50% svetlosti. Ove sijaliace daju vise svetla i jos bacaju u dalj , 20m dalje.

H4 night breaker
H4 night breaker
 Cool blue sijalice su isto 60/55w
kao i silver star ali imaju nezno plavu xenon boju. Prilicno dobro su se pokazale kada je magla ili smanjena vidljivost.
H4 cool blue
H4 cool blue
Takodje su se dobro pokazale night breaker 60/55w ali 90% pojacane u svetlosti i bacaju 35m duze.Od ove klase dobre su i  X-treme Power. 
Gledao sam neke ljude koji nisu bili zadovoljni sa ovom  obicnom H4 sijalicom , te su ugradjivali kopiju xenona. To je komplet sastavljen od dve xenon sijalice (ona koja je potrebna za taj auto ali naparavljena kao xenon. H4, ili H7, ili H1......) plus dva trafoa za njih.



H4 i ulaz za sijalicu
H4 i ulaz za istu
xenon H4
xenon H4
Kod ovih novih vozila imate xenon koje je ugradila fabrika. On izgleda malo drugacije od kompleta(kao na slici D2s D2r). 




Pogledaj jos slika H4. 
Ledstari tip H4skica H4




Нема коментара:

Постави коментар